Nytt år - Nya möjligheter...

Jag inledde mitt nya år på mitt jobb... Var något trött när jag startade dagen, men vände fort till att bli en stor energiknippe, visste att det var mycket jobb framför mig... Jag har varit så snäll hela dagen och vi får väl hoppas att det håller i sig resterande 364 dagar =) Känns som en utmaning!

Enligt alla horskop jag har läst inför 2009 är det bara en massa positivt... Jag kommer lyckas bra i både kärleken och på jobbet, och det passar ju väldigt bra när fröken har bestämt sig för att skapa en bredare trygghet inför detta år. Mitt nyårslöfte är att jag ska känna mig trygg oavsett vad det handlar om hela 2009 och framåt.

Jag ser positivt på 2009, detta kommer att bli ett kalas år, däremot kan jag nog behöva puschning de dagar det kämpar emot...

Två roliga saker som jag har skrattat åt mig själv inom 24 h:

1. Igår när jag skulle gå på toa o göra nr. 2 = bajsa, satt jag o läste bibeln på hotellrummet (fanns ingen tidning tillgänglig)

2. Idag ramlade jag i trappen i lobbyn för att jag skulle skynda mig o hjälpa några gäster...

Tur att jag finns, vad skulle jag annars skratta åt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0