HALLÅ!

Syns jag?
Den frågan ställer jag mig väldigt ofta.. Det känns så ofta som att jag är osynlig!
Ibland undrar jag verkligen om jag ger nån inverkan på andra, för det känns som att folk har en tendens till att prata över huvudet på mig och ibland t.o.m försöka ändra mina åsikter om vissa saker...

Japp, det är precis såhär jag känner, så det spelar ingen roll om nån vill lägga till en kommentar och försöka förklara att det inte alls är såhär.. För det är såhär jag känner, och det kan ingen av er ändra på!

Kommentarer
Postat av: Mamma

2009-01-22 @ 10:52:31
Postat av: mamma

Det vet du att du syns du och din bror står högt upp. Och att folk littar på dig. vi kan prata om det (du ville ju inte ha kommentar)

2009-01-22 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0