Kära dagbok...

... Tänk om jag också hade kunnat vara med i körslaget... Jag vet att jag inte kan sjunga, jag är ju inte dum, men jag hade kunnat stå där längst bak på  det sista trappsteget och bara fått vara med i koregrafin! Det verkar vara en så go´sammanhållning i alla körer o det är nog väldigt kul att vara med i ett sånt program=)
Jag säger som Wells sa: " Hellre glada amatörer, än trötta proffs"
Bäst ikväll tyckte jag Borås var, men mitt hjärta tillhör lite Erik o Uddevalla, dels för att jag har bott där o dels för att Erik är så snygg =)

Undra vilken kör L hejar på? Hon kommer från Borås (Magnus), pluggade i Uddevalla (Erik) och bor nu i Falkenberg (Wells)... Hmm måste vara svårt att välja, att hon bara kan sova på nätterna?!

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja det finns ju mkt saker som man kan få sömnprobem av, men har aldrig riktigt kopplat körslaget till en utav dem...HAHA

2008-12-27 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0