Jul, jul strålande jul...

Julen är verkligen mysig hemma hos oss. Man vet precis vad som kommer hända och allt har sin plats. Man känner liksom en väldig trygghet när man firar jul hos mor i far...
Jag har fått en väldigt massa fina julklappar, en massa jag har önskat mig, men från skillnad från de andra åren så har jag i år faktiskt tänkt väldig mycket på alla de människor som är ensamma runt om i världen. Min tanke har även gått till alla de som inte har kunnat fira den jul de hade velat p.ga. ekonomiska skäl.

Jag kan väl samanfatta dagen som att jag inte har varit lika intresserad av mina julklappar som jag brukar! Kan det ha något med de vuxenpoäng jag håller på att samla på mig?

Måste berätta om en sak som hände i eftermiddags:
Min bror hade i förmiddags köpt en cd-skiva som sin 100 kr present. När jag skulle öppna fodralet för att sätta på skivan så fanns det ingen skiva... De hade alltså glömt att lägga in skivan. 14.30, precis innan Kalle Anka åker brodern min tillbaka till affären för att hämta skivan som han faktiskt hade betalt för =)

Kommentarer
Postat av: Gia

Hoppas att du har haft en toppen jul, så ses vi kanske ute på stan ikväll...

2008-12-25 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0