HELT GALET!

Galet nr. 1:
L fick jobbet!!! Hon ska börja jobba på mitt jobb i början på januari och gissa vem som ska ha henne på upplärning =) Det kan bli riktigt kul faktsikt... Hon kommer inte komma undan lätt, jag kommer nog vara hårdare mot henne än någon annan, men det har och göra med att jag verkligen vill att hon ska bli duktig!

Galet nr. 2:
After worken med jobbet igår kväll...
Vi hade verkligen jätte skoj ihop. Det är kul att träffas alla tillsammans och klä upp sig o bara ha roligt.. Vi hade många härliga diskussioner och skratt =) Sen måste jag säga att det verkligen var galet på vega igår, det är kul att gå ut när det är sånt tryck och när man märker att alla uppskattar  DJ:n.. Fortsätt med det Gastons!


Så här kul hade jag det när vi sjöng Singstar...


Åh det blev ännu bättre på Gastons...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0