Happy New Year

Jag kommer tillbringa hela min nyårskväll på mitt jobb. Jag kommer jobba till kl. 23.00 sen kommer jag sova över här för att sedan börja jobba imorgon kl. 07.00. Jag kommer förmodligen att sova på 12-slaget om jag inte vaknar av alla raketer, så för mig blir detta ett väldigt konstigt nyår.

Frågan är inte om nyår ändå är väldigt överskattat? Jag vill gärna fira med glitter o glamour annars känns det bara som en vanlig utekväll när man ändå avslutar natten i stan.

Nästa år ska jag planera en bal med alla mina vänner! Det hade väl varit kul att vara riktigt uppklädda, jag tror jag ska återanvända min studentbalsklänning...

Vi ser framemot ett härligt 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0